خانما باقالی برا بارداری بده؟؟

۵ پاسخ

از دکترت بپرس من گفتم بهش گفت اگر الرژی بهش نداری درحد یکبار عیبی نداره بعدش هم که خوردی یک چایی و نبات روش بخور .ولی من گفتم ولش کن اینقدر واجب نیست

من امروز خوردم

من سرچ کرده بودم گفتن اتفاقا خوبه دارای آهن و فیبر برای باردارا خوبه

نه. زیادیش بده

من میخوردم و میخورم ولی خانمهای اینجا خیلی موافق نبودن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری