خانما شما صبحانه چی میخورین؟؟

۷ پاسخ

طبق کتاب مهندسی بارداری تو ماه شما
کره و عسل
مرباهای خانگی سیب به هویج بالنگ . حلیم گندم و نیمرو پیشنهاد شده عزیزم

من نون تافتون و پنیر خامه ای و گردو
نیمرو یا تخم مرغ آب پز

من ک هرچی گیرم بیاد میخورم
الانم گشنمه😂
شام کله پاچه خوردم 😋

هرچی داشته باشیم فرقی نمیکنه

عسل مربا کره تخم مرغ پنیر
هرچی دوسداشته باشم😂

از موقع حاملگی پنیر خامه ای و نون
حالا اگ خیار گوجه باشع درکنارش میخورم
اگ گردو باشع گردو
نباشه خالی😅

من اغلب نون سبوس داره تست رو روش پنیر میزنم با گردو و کمی سیاه دونه
یکی دو روز هم در هفته تخم مرغ میخورم

سوال های مرتبط

مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترمون مامان دخترمون ۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد