خانوما شما صبحانه چی میخورین برای رشد بهتر جنین؟

تصویر
۹ پاسخ

بنام خدا
هیچی 🤪🤪🤪

بیشتر مواقع تخم مرغ میخورم ولی چون قند دارم خیلی چیزا رو واقعا درحد کم میخورم خیلی بده خیلی

تخم مرغ

صبحانه درست حسابی نمیخورم

من نضف میخورم بزور اونم

عزیزم روزی چندتا تخم مرغ اب پز مجازه؟ بچه زردی نمیگیره؟ منم چتد روزی خوردم بعد ترسیدم زردی بگیره😢

هنوز ک زوده بچه تازه دویست گرمه سه ماه اخر بنظرم تغذیه مهمتره الان سعی کن ب اندازع بخوری اضافه وزن زیاد نیاری ازهمین چبزای مقوی بخورا ولی ب میزان لازم زیادع روی نکنی

تخم مرغ
کره محلی و عسل
پنیر گردو و گوجه
کره پسته و عسل

کرم بادوم زمینی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترمون مامان دخترمون ۵ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما مامان حلما ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی