مامانا شما صبحانه و شام چی میخورین؟

۸ پاسخ

صبحانه بیشتراملت درست میکنم میخورم دکترتغذیه ام گفت واسه وزن گیری وهوش جنین خیلی خوبه
ی وقتایی هم سرشیروعسل یانون پنیروگردو یاخامه مربا

من به تخم مرغ ویار دارم همش عذاب وجدان دارم نینیم کوچیک بمونه و رشدش کم بشه، از اول بارداری همینم هنوزم ویارم نرفته

هرچی دم دستم بیاد 😂😂
صبحا کره عسل کره مربا خامه تخم مرغ اینا هرکدوم باشه دلم میخواد من کلا خوش خوراک بودم حالا بدتر شدم

صبحانه دکترم گفته همش تخم مرغ ابپز یا پنیر با گردو بخورم. شبم غذای سبک میخورم

صبحانه کره.پنیر.نون.خرما.گردو.شیر.نیمرو. ناهار نمیخورم بخورم حالم بد میشه تا شام

من فقط نون پنیر خیار

همه چی 🤣 دیشب پیتزا خونگی درست کردیم صبحم ادامه شو صبحونه خوردم
روشم کلی زیتونو گوجه گیلاسی و فلفل دلمه ای بود

شام اکثرا حاضری غذای سنگین نمیخورم
صبحانه هم بین نون پنیر گردو-اوتمیل-نیمرو-نیمرو خرما-املت در گردش😬

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان دخترمون مامان دخترمون ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی