۱۱ پاسخ

من فقط صبحونه مفصل میخورم ناهار شام خیلی اشتها ندارم

نون پنیر گردو کره بادام‌زمینی عسل خامه عسل نیمرو تخم مرغ اب‌پز املت

من شیر خرما گردو تخم مرغ اوتمیل بعضی وقتا فطیر و مربا اکثرا ادم میلش نمیکشه صبحانه رو خوب بخوره

من فرنی یا اوتمیل میخورم معمولا چون نون دوست ندارم

من اصلا صبحانه نمیخورم ینی نمیتونم بخورم نهار میخورم اونم ساعت یک یا دو

من که صبحانم ناهاره شامم تازه خوردم😂

منکه هر چی گیرم بیاد ولی زیاد طالب مربا نیستم

نان و پنیرو گردو، روزهای تعطیل معمولا حلیم، البته تقریبا یک پنج روزه میتونم صبحانه بخورم

من تازه از اول بارداریم تا الان تونستم دوبار تخم مرغ بخورم
بیشتر پنیر و گردو
خامه و عسل
پنیر خامه ای

فقط پنیر و گردو و چای شیرین دوست داره غیر از این بخورم واقعا بالا میارم

فقط عاشق اینم شیر بخورم

سوال های مرتبط

مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری