خانمها صبحانه چیا میخورین؟؟من موندم دیگه چیبخورم

۱۵ پاسخ

منم این سوالو الان پرسیدم.می تونی بیای ب جوابا نگاه کنی ایده بگیری

من تخم مرغ دوسدارم اکثرا اونو میخورم
کره مربا
پنیر گردو
روغن زرد
شیره انگور
عدسی
املت
خاگینه

تخم مرغ ابپز..نیمرو املت...
ارده و شیره
خامه وشیره
کره بادوم زمینی و موز و تست
ی چندباریم عدسی خوردم ولی الان معدم میسوزه نمیتونم
امروزم شله زرد بود از اون خوردم

تخم مرغ ابپز یا حلیمو ،کره بادوم زمینی من اولا رعایت میکردم این یکی دوماه دیگ مرتب نخوردم یه نمه وزن بچه کم شده همون تخم مرغ خوبه

من اوایل فقطططط پنیر و گردو، الان دیگه کلااااا میلم به پنیر نیست، گردو عسل یا تخم مرغ + سیب زمینی آبپز یا خامه مربا

تخم مرغ آب پز یه دونه.
ارده وشیره هم قاطی میکنم یه مقدار میخورم
گردو.بادوم هم میخورم باهاشون

بیشتر نون وپنیر که کمتر تهوع بگیرم ی روزایی گردو کنارش ی روزایی گوجه ی روزایی سبزی
شوهرم باشه نیمرو درست میکنه برام
مربا وکره وچیزای شیرین کمتر که توی روز اذیتم نکنه
ولی میگن سی گرم پنیر در روز بخورید برای کلسیم مابقی کلسیم روز هم ی لیوا نشیر و ی کاسه ماست بخورید
اینو توی گهواره نوشته بود

تخم مرغ آبپز خیلی خوبه . پنیر و گردو . پنیر کره . املت . سرشیر . پنیر گوجه خیارسبز و...

همه چیز ولی بیشتر غذا میخورم تا صبحانه صبح ها

نون و پنیر و گردو /تخم مرغ آب پز/نمیرو و املت سفت/شیره خرما و انگور/کره بادوم/عسل و گردو/شیر گرم و خرما/حلیم/اب گوشت/عدسی و لوبیا پخته/کره-شیر-سرشیر-ماست-پنیر پاستوریزه باشه /پنیر لاکتیکی خوبه

یا پنیر یا تخم مرغ

پنیرگردو
کره عسل
کره مربا
تخم مرغ خیلی کم

من دارم بستنی میخورم😶

پنیر و گردو و حلیم. روغن زرد و خامه و همین

هر‌روز تخم مرغ بعضی وقت هم پنیر و خیار و گردو

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی