خانوما صبحانه ها چی میخورین ؟

۷ پاسخ

هرچی دم دستم باشه 😂😂😂😂

هرچی خدا قسمت کنه🙃😬

میلم نمیکشه به زور یکم نون پنیر یا کره مربا و‌عسل

من که کیک خوردم با چایی

هر روز یچیزی ، تخم مرغ ، نون پنیر گردو ، املت ، نون پنیر خیار گوجه ، شیر و خرما و بعضی وقتاهم کره عسل

هیچی
یکم چای به زور

نمیرو با عسل خوردم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی