خانما ، شما برا سوزش معده چی میخورین بهتر بشه؟

۱۱ پاسخ

اصلا ادم خواب نداره ماه های بالاتر چیکار کنیم

خیلی بده ایقد احساس فشار دارم

راستی شما هم تکرر ادرار دارید من بعضی شبا کلافم کرده

خیلییی از بد گذشته یعنی شبا خواب ندارم

من دیگ داغونم از سوزش معده هرچی میخورم سوزش میگیرم

پنتو پرازول داده دکتر صبح قبل صبحانه میخورم

شربت المینیوم ام جی

من تحمل میکنم با بدبختی کلا بجز ویتامین ها و‌مکمل ها هیچ‌دارویی مصرف نکردم

ولی فاموتیدین خوردم با شیر ولرم دیشب فوری جواب داد

دقیقا باز کردم بیام این سوالو بپرسم پدرم درومد دوبار دارم شربت ااکسی ژل میخورم انگارنه انگار معدم داره سوراخ میشه

فاموتیدین ۴۰

سوال های مرتبط

مامان آقا سپهر مامان آقا سپهر ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری