از سوزش معده کلافه شدم چی بخورم بهتر بشه؟؟؟

۹ پاسخ

من پنتوپرازول ناشتا میخورم خیلی عالی هست

بزار برسی سه ماه اخر میفهمی الان داری عشق میکنی من واقعا دارم میمیرم از قبل بدتره

ماست بخور

پنتوپرازول ۴٠ ناشتا بخور

کُندرتلخ

ب من شربت لاکسی ژل داد دکتر
ولی خودم گاهی ک خیلی اذیت میشم فاموتیدین ۲۰ میخورم


قرص فاموتیدین

فاموتیدبن ۴۰

دایجستیو بعد غذا

سوال های مرتبط

مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری