سلام مامانا برا یبوست چی میخورین یا چه شربتی میخورین

۱۴ پاسخ

لروکس این

من لاکسی ژل میخورم هر هشت ساعت

لاکسی ژل

آلو رو خیس کن عالیه،سبزی جات هم مصرف کن حبوباتو کم یا حذف کن، سریع نرو رو دارو،اول سبک غذاییتو اصلاح کن، آلو هم فراموش نکن عااااالیه

برگ قیصی و انجیر خشک اب شده عالیه

من شربت لاکسی ژل میخورم

الو بخارا عاليه

برکه زرد الو عالیه تا بخوری سریع تخلیه. من دکتر ساشه نوشته واسم اونم اوکی

من صبح ها ناشتا انجیر خیس میخورم با برگ زردالو بنظرم بهتر از هر دارویی هست

کیوی خیلی خوبه چند تا بخور ،، دایمتیکون هم خوبه

فقط آلو بخارا و معجزه ست

برگه زردآلو زیاد بخور و اب

لاکسی ژل

من لاکسی ژل میخورم خیلی خوبه واسه من جواب میده

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلانا🫶🏻🎀 مامان دلانا🫶🏻🎀 ۹ ماهگی
مامان علی و نیکان مامان علی و نیکان ۵ ماهگی