خانما هم هفته من شما مکمل چی میخورین؟؟

۵ پاسخ

دنبال غذاهای متنوع و مقوی باش ن مکمل فک نکن این چیزای شیمیایی خوبه ...
محض اطلاع هیچی ام نخوری. بجه از بدن تو میگیره رشد میکنه این مکمل ها در اصل برای خود مادره تا جنین
بدن انسان طوری طراحی شده. تا مواد معنی و ویتامین هارو از غذا و میوه ها بهتر جذب میکنه تا قرص های شیمیایی...

ویتامین دی و فولیک اسید

هم هفتت نیستم ولی فولیک میخورم و ویتامین دی

ویتامین د و فولیک اسید

آهن،ویتامین دی،امگا۳،مولتی ویتامین،B۶ هم برای تهو وقتی دارم

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری