خانما ببخشید واسه یبوست چی بخوریم؟

۱۱ پاسخ

لواشک عالیه
آلو و گلابی و انجیر هم خیلی خوبه

آب و سبزیجات عالیه

برای من که هیچی جواب نمیده 💔
پدرم در اومده دیگه

زیتون

اب زیاد بخور سبزی انجیر. برگه زردآلو. الو

دکتر بمن گفت صبح ناشتا دو لیوان اب جوشیده ولرم بخورم
گلابی-شیر- انجیر خیس خورده و الوی خیس خورده هم خیلی خوبه

لواشک الو هلو زردالو میوه های تابستون همشون خوبن انجیر خوبه

انجیرم خوبه عزیزم

شربت ملین

کیوی هم من شنیدم خوبه

برگه زردآلو و روغن زیتون و

سوال های مرتبط

مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگوری مامان گوگوری هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان آلاء جون💕 مامان آلاء جون💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری