خانما واسه یبوست چی خوبه بجز انجیرر؟

۱۸ پاسخ

بعد سوپ قبل هر وعده غذا سوپ بخورین برنج شبا نخورین اصلا رعایت کنین درست میشه بتر از من ب نظرم کسی نبود و نیس ولی خب شکر الان بهترم

سلام الو رو بپزین بخورین باید پخته شه بعد صبح ناشتا آب ولرم بخور کاهو بخور من افتضاح بودم دکتر گوارش رفتم اینا رو بهم گفت بعد یه پودر به اسم پیدرولاکس بهم داد صبح ناشتا ی قاشق آب ولرم میریزم حل میکنم کامل میخورم خیلی جواب داد من یهو ۵ روز شکمم کار نمیکرد ولی این پودرو با دکتر خودتون مشورت کنین بعد من دکترم گفت مشکلی نداره بخوری

امروز یکی نوشته بود واسه یبوست انگور قرمز بخورید جواب میده

قیصی بخور

من همچیو امتحان کردم حتی شربت هم دکترم داد انگار ن انگار نابود شدم 😢😭
اگه چیزی خوردی خوب بود ب منم بگو

آلو و گلابی خیلی خوبن.اگ رودت ب شیرحساسه زود مسهل میکنه

سلام آلو خشک رو بجوشون بعد بخور فوری اثر میکنه

من شیر میخورم عالیه

آلو . زیتون. اب گرم و گل ناشتا.سبزی

گلابی ،انجیر ،قورمه سبزی ،آش ،سبزی خوردن،شورنی ده ددیم ،کدو بورانیسی

زیتون

شربت لاکتولوز من خوردم واقعا تاثیر داشت

سحر نشتاب شوورن

صبح ناشتا یک لیوان آب جوش

واسه من عدسی خیلی جوابه بخاطر فیبر عدس

روغن زیتون روی سالاد خیلی خوبه

روغن زیتون با سالاد بخور
اب ولرم بخور

کاهو سکنجبین

سوال های مرتبط

مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان علی جانم🩵 مامان علی جانم🩵 هفته چهلم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته نوزدهم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگوری مامان گوگوری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دنیا💖 مامان دنیا💖 ۵ ماهگی
مامان آلاء جون💕 مامان آلاء جون💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری