۱۹ پاسخ

شیر ، زیتون و روغن زیتون

کاهو با روغن زیتون

صبح ناشتا یکم شیره انگور با اب ولرم قاطی کن بخور
عناب هم خوبه

رب انار

شربت لاکسی ژل

برامن ک هیچی فایده نمیکنه اخرش مجبورمیشم شیاف گیلیسیرن بردارم

من رفتم دکتر بهم شربت انجیر داد خوب بود

من اندازه یه شات قهوه آب آلو خوردم نفخ و یبوستم خوب شد

صبح ها ناشتا یه لیوان آب ولرم با مقدار خیلی کم عسل بخور

شیر سرد بخور

فقط ابگوشت تیلیت کن بخور من همینجورم اینکارو میکنم یه روز اره یه روز نه عالیه

کاهو سبزی میوه روغن زیتون

سزیجات زیاد بخور اب زیاد بخورکیوی هم خیلی خوبه ولی هنوز نیومده فکر کنم

هر روز یک کاسه ابگوشت خوری سالاد با یک قاشق روغن زیتون بخور

گلابی

مایعات مثل شیر و آبمیوه ...

شیر ولرم با معده نیمه خالی( البته اگر جز اون دسته نیستی که با شیر تهوع بگیرن)

شربت لاکسی ژل لواشک هم خوبه

میوه

سوال های مرتبط

مامان 🤍پناه خانوم🤍 مامان 🤍پناه خانوم🤍 ۸ ماهگی
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیستم بارداری