واسه یبوست دوران بارداری چی خوبه؟

۱۱ پاسخ

هوش مصنوعی که گفت لاکسی ژل و مگنی میلک تو بارداری بدون اجازه پزشک بهتره مصرف نشه فقط در موارد خاص مصرفش اوکیه
با آب و سوپ و کیوی و روغن زیتون و انجیر تا جایی که میشه برطرف کن اگه نتیحه نداد بعدا برو سراغش
چایی و قهوه اصلا نخور فقط آب جوش بخور
خوب نشدی
نهایت یه آزمایش منیزیوم هم بده اگه کمبود منیزیوم داشتی قرصش رو بگیری کمبود برطرف بشه یبوست هم برطرف میشه
بهتره تا به لاکسی ژل عادت بدی روده هاتو

کیوی و کاهو زیاد بخور

کیوی بخور

اب زیاد بخور یبوست نمیگیری

لواشک بخور الو بخور سوپ بلغور گندم‌و جو با گشنیز درست کن بخور

الو و البالو خیس کن بخور انجیر خیس کن بخور روغن زیتون و زیتون عالیه واسه یبوست کیوی روزی یدونه بخور مصرف فیبر و سبزیجاتت رو بالا ببر

روزی دوتا کیوی بخور

شیاف بزار اگه خیلی یبوستت شدیده دکتر ب من شیاف داده

انجیر خشک آب کن بخور

من قبل یارداری داشتم ولی تو بارداری ندارم خداروشکر

روزی یه قاشق روغن زیتون بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان یاس مامان یاس هفته سیزدهم بارداری
مامان 🤍پناه خانوم🤍 مامان 🤍پناه خانوم🤍 ۸ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری