سلام خانما واسه یبوست چی خوبه

۸ پاسخ

گوجه بخور

شربت لاکتولوز من میخورم
لاکسی ژل هم هست برا من تاثیر نداشت
داروخونه بگیر بدون نسخه ام میدن

یا هم شربت منیزیم هیدروکساید رو بعد شام دو قاشق بخور و پشت سرشم اب بخور

دوغ بخور

من میام صبح یه لیوان اب گرمو با یه قاشق روغن زیتون حل میکنم ناشتا میخورم

روغن زیتون یا خود زیتون. لواشک

آلو .کیوی.پرتقال.انجیر

انجیرخشک چن تا بنداز تو اب نرم شدن بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان دنیا💖 مامان دنیا💖 ۵ ماهگی
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاس مامان یاس هفته سیزدهم بارداری
مامان گوگوری مامان گوگوری هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 ۸ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری