سلام خانما برا یبوست چی خوبه

۶ پاسخ

الو سیاه ، انجیر ، زیتون
روغن زیتون یا کره روی غذا

فیبر همراه غذا سبزیجات مصرف کن

آلو، زر آلو، خیار، انجیر ، انجیر خیس بده هم ابشو بخور هم انجیر
زیتون، شیر ، کاهو
ببین اینجوری نباشه یهو بخوری
اینارو توی برنامه غذاییت جا بده
کنار غذات سالاد یا زیتون بخور
اصلا اذیت نمیشی

آلوو

برگه ی زردآلو خیس کن هم خودش و هم آبش رو بخور.

مررسی

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🤍پناه خانوم🤍 مامان 🤍پناه خانوم🤍 ۸ ماهگی
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور🌱 مامان نور🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی