سلام مامانا برا یبوست چی خوبه؟

۱۱ پاسخ

روغن زیتون ناشتام خوبه

گردو هم ناشتا خیلی خوبه

اول اب زیاد
من هرروز اب کم خوردم یبوست شدم
دوما الو بخارا و انجیر خیس کن بخور عالیه
سوم من اتفاقی اینو کشف کردم ویار الوچه و ترشک دارم
هرروز ک میخورم روز بعد یبوست نیستم😄
البته خب اینو خ پیشنهاد نمیکنم چون هم ممکنه دوس نداشته باشی هم برا اسید معده خوب نیس

فقط زیتون بخور

ببین من یبوست شدید داشتم
بعد چند روز پشت سر هم حداقل یه سیب کامل و میوه های دیگه خوردم
خیلییی تاثیر داشت

روفن بادام شیرینم مین خیلی خوبه

شیاف بیزاکودیل خوبه زود شکم کار میکنه اما برای استفاده در بارداری نمیدونم

کاهو قیصی لواشک اب زیاد

من همه چی امتحان کردم خوب نشد ولی تا میبینم شکمم کار نمیکنه شیاف گلیسرین میزارم خوبه

شير..سبزيجات تو روزمرگيت استفاده كن…انجير

اب زیاااددد پیاده روی قیصی انجیر الو

سوال های مرتبط

مامان دنیا💖 مامان دنیا💖 ۵ ماهگی
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شیکر مامان شیکر هفته دهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍پناه خانوم🤍 مامان 🤍پناه خانوم🤍 ۸ ماهگی
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری
مامان بهراد و دلین مامان بهراد و دلین هفته سی‌ودوم بارداری