خانما برا یبوست چی خوبه خیلی اذیتم

۱۰ پاسخ

شربت لاکسی ژل

ولی قبلش با دکتر مشورت کن بعد بخور

این بود شربته

تصویر

کاهو با روغن زیتون بو دار بخور، مایعات بخور. الو و انجیر خشک و برگه زردآلو خیس کن شب صبح بخور با آبش

آبجوش من چند تا پشت هم خوردنی درست میشم
لبنیات هم پروبیوتیک میخورم

من رفتم دکتر بهم شربت انجیر داد سه روز خوردم آب رو آتیش دیگه یبوست نگرفتم

زردالو خشک رو خیس کن بخور

هندونهههه
چیا،موسیلیوم

روغن زیتون بریز رو سالاد بخور
کیوی هم خیلی خوبه

آلو و انجیر خشک و خیس کن بخور

سوال های مرتبط

مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیا💖 مامان دنیا💖 ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان شیکر مامان شیکر هفته دهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد پارسا😍 مامان محمد پارسا😍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری