کیوی بخور خوبه
من فقط با شیر اوکیم
زردالو خیلییی جوابه.
انجیرخیس هم خیلییی خوبه
بهترین چیز کره هست
کره با مربا یا با عسل بخور .واقعا جوابه .
من دیشب غذای سنگین خوردم داشتم می مردم از دل درد . صبحانه کره با عسل خوردم .درجا شکمم کار کرد
منم هفته های اول یبوست پدرمو درآورده بود روغن زیتون تو سالاد، عدسی و لوبیا اینا ممکنه یکم کمک کننده باشه
گلم انجیر خیس کن شب بزار تا صبح بمونه صبح ناشتا بخور یا شربت انجیر از داروخونه بگیر
الان فصل زردالو زرد الو بخور
سبزی زیاد بخور
مایعات زیاد بخور الو و لواشکم تاثیر میزاره موز و برنج اینا نخور فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.