خانما من یبوست گرفتم چکار کنم خیلی اذیتم😓

۷ پاسخ

کیوی بخور خوبه

من فقط با شیر اوکیم

زردالو خیلییی جوابه.
انجیرخیس هم خیلییی خوبه

بهترین چیز کره هست
کره با مربا یا با عسل بخور .واقعا جوابه .
من دیشب غذای سنگین خوردم داشتم می مردم از دل درد . صبحانه کره با عسل خوردم .درجا شکمم کار کرد

منم هفته های اول یبوست پدرمو درآورده بود روغن زیتون تو سالاد، عدسی و لوبیا اینا ممکنه یکم کمک کننده باشه

گلم انجیر خیس کن شب بزار تا صبح بمونه صبح ناشتا بخور یا شربت انجیر از داروخونه بگیر

الان فصل زردالو زرد الو بخور
سبزی زیاد بخور
مایعات زیاد بخور الو و لواشکم تاثیر میزاره موز و برنج اینا نخور فعلا

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری