دوستان یبوست گرفتم خیلی اذیتم آخرشبی.
چیکارکنم

۷ پاسخ

هر چی بوده خوردم بدتر شدم چون بخاطر قرص آهن هست میخورم شکم سفت کرده

منم گرفته بودم.صبح ناشتا پر مشت آلو و انجیر خیس خوردم.همون روز خوب شدم

انجیر بنداز تو اب ، نم که کشید بخور ، گوجه نمک بزن بخور

حالا برعکس من ببخشید اسهال گرفتم 🤦🏻‍♀️

یه کم عرق نعنا هم بریز داخل ابگرمات یا بعدا نصف استکان بخور

انجیر بخور

همه صبح ناشتا یه لیوان اب ولرم بخور و ادامه بده خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری