۷ پاسخ

انجیر رو شب تا صبح خیس کن صبح هم انجیر هم آبش رو بخور ۷تا دونه
الو بخارا هم عالیه

برا بدن من شیر جواب میداد

فداتشم مرسی

دوستان امروز رفتم سنو گفت ۷ هفته هستی ولی ساک فقط تشکیل شده بود گفت جنین تشکیل نشده ی هفته دیگ فرصت داری کسی بوده ک اینجوری بوده باشه ؟؟؟

منم همینطور بودم
فقط با خوردن آلو خوب میشدم

منم مث شمام قیصی عالیه.صبح بخور

آب برگه و انجیر بخور،البته با ماما یا دکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری