۱۲ پاسخ

خانوما کسی بوده ntجنین ۲.۵ بوده بچه سالم باشه؟

سلام الو

ببين من خودم اين مشكل رو داشتم آلو بخارا يا قيسي بخور آب تمبر هندي هم خوبه

آلو خیس کن
شبا قبل خواب
هم خودش هم عصاره ابش رو بخور در حد پنج تا الو
صبحا اول ناشتا اب گرم بخور

انجیر آلو
آلو از شب قبل خیس کن صبح بخور خیلی خوبه

انجیر و روغن زیتون. شیر گرم .کره

روغن زیتون

انجیر
موز
زردآلو

زردآلو و هلو و میوه های تابستونی زیاد بخور. مایعات بیشتر بخور، صبح ناشتا اگر میتونی یه لیوان آب ولرم بخور روده ها رو راه میندازه. منم شیاف ژست تا میزدم یه مدت یبوست شدید گرفتم چند روزه مارک شیاف رو عوض کردم احساس میکنم برطرف شده

سالاد با روغن زیتون

شیر خوبه

انجیر

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم هفته ششم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری