من نه هفته هستم یبوست گرفتم چی بخورم که خوب بشم

۹ پاسخ

من طالبی و ملون و دوغ دست ساز میخورم تاثیر داره
حلیم هم عالیه
ناشتا هم دولیوان اب ولرم بخور

منم همینطور بودم از اول بارداری من داخل چای به مقدار طعم دهنده گل رز که برای گلاب استفاده میکنند چند روز خوردم خوب شدم

شربت لاکسی هرب ...به پیشنهاد دکترم خریدم

زرد الو و خربزه من خوردم خوب شدم

زرد آلو

شیر بخور

خاکشیر،آلو

الوخیس کن بخور

انجیر بخور روزی سه دونه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم هفته ششم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد