س عزیزان من یبوست دارم چی بخورم خوب بشم

۶ پاسخ

زرد آلو و انجیر بریز داخل آب آبشوبخور

زر دآلوخشک ازعطغری بگیرشب بشوربریزتوماسه اب صبح ناشتا بخورعالیه وبدون ضرر

کمپوت گلابی

شیاف گیلیسرین منو نجات میده

منم انجیر خیس کردم بخورم گلابو‌خاکشیر میخورم ایشالا ک اثر کنه رفتم دارخونه هیچ نداد گفت ضرر داره

وای منم همینطور اصلا اینطور نبودم از وقتی باردار شدم اینطورم

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری