۷ پاسخ

انجیر

انجبر

پدرمن دراومد ازیبوست تنها چیزی که خوبم کرد انجیر بود کلا ۴تا۶تا بخور دوتا دونه قبل ناهار دوتا قبل شام اون دوتای دیگه هروقت میلت کشید

شیاف گلیسیرین خوبه.

آلو خیییلی خوبه من از یبوست شدید به خونریزی افتادم فقط آلو و کاهو خوب بود

یه کم انجیر تو روغن زیتون بذار بخور اسهال میگیری😁

منک اب زیاد میخورم،میوه هم مرتب میخورم،بهتر شدم یکم

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم هفته ششم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیست‌ویکم بارداری