کیوی خشک و الو و برکه زرد الو خیس کن بخور
صبح ناشتا ی لیوان آب گرم با خاکشیریکمم عسل همه رو قاطی کن بخور
شربت m.o.mبگیر لبو نخور
عزیزم فقط دوغ
بندری هستی فک کنم بدونی (هو کلغ )چیه من اونو خوردم یبوست رفت شکرخدا توهم امتحان کن
پس چرا زدی هفته 11
انجیرخشک ۵ تا رو بنداز تو چایی نرم بشه بخور
خربزه ام خیلی خوبه
الو بخارا بخور
هندوانه کیوی و انجیر خشک بخور ،هلو زردآلو قیصی ام خوبه من میخورم جواب میده
لبو رو نشنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.