یبوست شدید دارم چی بخورم رفع بشه

۵ پاسخ

از دکترت بپرس بهت شربت میده
منم داشتم کلی انجیر و آلو و روغن زیتون میخوردم تاثیری نداشت
اون شربت و خوردم بعد دفعه دوم مصرف خیلی تاثیر عالی داشت

صبح ناشتا یک عدد پرتقال،نه آب پرتقال
یا
دو قاشق روغن زیتون خالص و به دنبالش آب ولرم
انجیر در آب خیس کنید بذارید یخچال ،بهش میگن جلاب،خیلی مقوی هم هست،ناشتا بخورید
خاکشیر تمیز داخل آبجوش بریزید،یجور دم کشیدن،ناشتا بخورید
قبل هر وعده غذا یه کاسه کوچیک سبزیجات با روغن زیتون

برگ زردآلو خیلی خوبه چندتا دونه بخور

صبح ناشتا یک لیوان آب جوشیده بخور من یه ماما گفت خوبه
حتما یبوست رو رفع کن خطرناک هست و به رحم و دهانه ی رحم فشار میاد

انجیر

سوال های مرتبط

کیم جوجو کیم جوجو قصد بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی