دوستان من یبوست شدید دارم چی بخورم به نظرتون.
؟

۷ پاسخ

انجیر خیس کن بزار تو آب تو یخچال صبحا دوتا بخور ناشتا باشی

تمرهندی قاعده اوره فک کنم نخور

روز یه عدد کیوی
روز ۱ تا ۲ قاشق روغن زیتون
چند تا انجیر رو تو شیر ولرم خیس کن بعد نیم ساعت هم شیر رو بخور هم انجیر
قبل خواب یا صبح ناشتا بخوری بهتره

سیب یا تمر هندی

انجیر

انجیر و توگلاب خیس کن وبخور

انجیرخشک

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی