دوستان یبوست شدم چی بخورم !؟

۱۱ پاسخ

الو بخارا

من وحشناک شدم همه چی امتحان کردم هیچی مثل کره اب رو اتیش نبوددد

انجیر پر زردآلو روغن زیتون اگه هم خیلی سپیده یه شربت momاز داروخانه بگیر بخور

کیوی و انجیر و آش رشته ام خوبه اگه دوست داری چون فیبر زیادی داره

شربت لاکسی ژل بگیر بخور عالیه من دکترم بهم گفته بود گرفتم

کیوی بخور خیلی خوبه

روغن زیتون......روی سالاد بریز بخور.....یا خاکشیر آلو خوراک یبوست هست

کیوی بخور عزیزم دکتر من گفت بهم بخور الان روزی یدونه میخورم دیگه یبوست معنایی نداره

الو خیس کن

کیوی .برگه.انجير.گلابی.

کره ، هندونه، انجیر

سوال های مرتبط

مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری