الو بخارا
من وحشناک شدم همه چی امتحان کردم هیچی مثل کره اب رو اتیش نبوددد
انجیر پر زردآلو روغن زیتون اگه هم خیلی سپیده یه شربت momاز داروخانه بگیر بخور
کیوی و انجیر و آش رشته ام خوبه اگه دوست داری چون فیبر زیادی داره
شربت لاکسی ژل بگیر بخور عالیه من دکترم بهم گفته بود گرفتم
کیوی بخور خیلی خوبه
روغن زیتون......روی سالاد بریز بخور.....یا خاکشیر آلو خوراک یبوست هست
کیوی بخور عزیزم دکتر من گفت بهم بخور الان روزی یدونه میخورم دیگه یبوست معنایی نداره
الو خیس کن
کیوی .برگه.انجير.گلابی.
کره ، هندونه، انجیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.