خانوما واسه یبوست چی بخورم؟؟

۶ پاسخ

سلام خوبی رویا جون؟
عزیزم من رفتم دکتر بهش گفتم یبوست شدید گرفتم ، اخه من از قبل بارداری یبوست داشتم الان بیشتر شده
گفت از قرص آهنِ
قرصمو عوض کرد بهم شربت لاکتوز داد گفت هر ۱۲ ساعت یه قاشق بخورم


قرار بود بهت خبر بدم...

پودر پیدولاکس

انجیر خیس کن بخور کیوی بخور

من هرکاری ک بگی کردم
درست نمیشه ک نمیشه😭 میخوام خون گریه کنم دیگ

به دکترت بگو قرص میده هم برا جلوگیری از عفونته هم برا یبوست

کیوی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Meylan مامان Meylan هفته هجدهم بارداری
مامان Meylan مامان Meylan هفته هجدهم بارداری