خانوما برای یبوست چی خوبه بخورم؟

۹ پاسخ

شربت لاکسی ژل ناشتا با دو لیوان اب ولرم

شیر بخور خیلی خوبه

آلو طلایی نمی‌دونم بخارا یا چیز دیگه نارنجیه بذار توی آب صبح ها ناشتا بخور

گلابی سیب و صبحا ی لیوان اب ولرم

کیوی

انار خیلی خوبه آب انجیر

انار

کشته زرد آلو بگیر خیس کن بعد ۴ساعت ابشو بخور

شربت منیزیم هیدروکساید

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته نوزدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری