برای یبوست چی خوبه ؟

۱۳ پاسخ

اگه‌قرص‌آهن‌شروع‌ کنی‌از۱۶هفته‌ بیشتریبوست‌ میشی‌ ازاول‌ قرص‌ آهن‌سیدرال‌ مصرف‌ کن‌ عالیه

منم واقعاااا زجر میکشم از یبوست همه چی امتحان میکنم ب منم شربت لاکتروز دادن

دکترم شربت لاکتولوز داده

روغن زیتون انجیر شربت هیدروکسید منیزیم ۸درصد

کیوی گوجه کدو سبزی و برگ زرد الوو انجیر خیس شده

کیوی تمر هندی غره غروت روغن زیتون در نهایت شربت که خود دکتر تجویز کنه چون چند مدل داریم

برگ زرد الو انجیر خیس کن بخور به غدات روغن زیتون بزن

کیوی

برا من کیوی عالی بود

اسفناج

انجیر ،گلابی عالیه

کاهو واسه یبوست خیلی خوبه

زیتون

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 ۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرهام و پوریا مامان پرهام و پوریا ۱ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ام بارداری