اگهقرصآهنشروع کنیاز۱۶هفته بیشتریبوست میشی ازاول قرص آهنسیدرال مصرف کن عالیه
منم واقعاااا زجر میکشم از یبوست همه چی امتحان میکنم ب منم شربت لاکتروز دادن
دکترم شربت لاکتولوز داده
روغن زیتون انجیر شربت هیدروکسید منیزیم ۸درصد
کیوی گوجه کدو سبزی و برگ زرد الوو انجیر خیس شده
کیوی تمر هندی غره غروت روغن زیتون در نهایت شربت که خود دکتر تجویز کنه چون چند مدل داریم
برگ زرد الو انجیر خیس کن بخور به غدات روغن زیتون بزن
کیوی
برا من کیوی عالی بود
اسفناج
انجیر ،گلابی عالیه
کاهو واسه یبوست خیلی خوبه
زیتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.