۶ پاسخ

شیر سرد خیلی خوبه

انجیر خوبه
لواشک
آلو بخارا
من این سه تا میخورم

برامنکه خوراکیا تاثیر نداشتن فقط از شیاف گلیسرین استفاده میکنم اب رو اتیشه

به دکترتون بگین دارو مینویسه
اگه روش های خونگی مثل آلو و روغن زیتون جواب نداده

شب انجیر خیس کن صبح ناشتا بخور عالیه

روغن زیتون
شربت منیزیم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرهام و پوریا مامان پرهام و پوریا ۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری