سلام مامانا خوبین برای یبوست چی خوبه؟؟؟

۱۰ پاسخ

انجیر خشک بخور. همراه غذات زیتون بخور و میوه گلابی بخور

اگرمث من هیچییییییییی بهت نساخت یه شیاف گلیسیرین

آلو خیس کن بخور زیتون هم همراه غذات بخور

گلابی ولی زیاد نخور فیبر بخور سالاد میوه صبح ناشتا تو نافت روغن زیتون بریز نرم میشه

اب نبات و اب کن بعد باهاش شیاف درست کن استفاده کن به ۵دقیقه نمیکشه میری دستشویی

روغن سیاهدانه

زیتون

من روغن زیتون میریزم رو‌ماست میخورم خیلی خوبه فرداش شکمم کار میکنه

آب زیاد بخور. انجیر تو آب خیس کن . آلو سیاه ‌خوبه.

گلابی .کیوی زردآلو

سوال های مرتبط

مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرهام و پوریا مامان پرهام و پوریا ۱ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری