سلام مامانا برای یبوست چی خوبه؟

۱۱ پاسخ

دو کاسه اش رشته بخور 😅

من انجیر تازه و انبه میخورم خیلی واسم خوبه چون قبلا یبوست شدید داشتم

همه همه راه هارو امتحان کردم زباد بهم جواب نداد اما خاکشیر با به لیوان ابگرم صبح ناشتا خوردم خیلی بهتر شدم

انجیر تازه شلیل.. الو
و زنجیر خشک خیسونده
سالاد با روغن زیتون

صبح ناشتا یه لیوان اب جوشیده ولرم بخور

انجیر تازه انگور

انجیرناشتاشب خیس کن صبح بخور

منم واقعا کلافه شدم😔 انگار بدن هرکس با یه چیز نتیجه میگیره آلو و انجیر و کاهو و سبزی کمپوت گلابی اینا خوبه درکل

انجیر آلو زردآلو روغن زیتون این پودرهایی که برای یبوسته

سلام عزیزم انجیر تازه بخور من چند روز پیش خریدم تا ۳تا بخورم شکمم شروع میکنه کارکردن

غذاهای ملین بخور
هندونه
سبزیجات
میوه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرهام و پوریا مامان پرهام و پوریا ۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد