برای درمان یبوست چی خوبه بخورم

۹ پاسخ

مربای گل محمدی هم خوبه

تندتندآب داغ بخوربخصوص صبحاقبل ازناشتاشب قبلش هم روغن زیتون یک قاشق بریزتویک لیوان آب گرم بخور

عزیزجان سالاد رو با روغن زیتون بخورین
یا انجیر خیس کنید اونو بخورید
چای داغ با نبات ساده و عرق نعنا کمی توش روده رو نرم میکنه

آلو خورشتی

من وقتایی که اینجوری میشم
یه غنچه گل محمدی تو قوری چای میندازم و عالیه
حد متعادل و کمش ضرر نداره

کاهو زیاد بخور هر روز منم یبوست داشتم کاهو خوردم بعد سمنوام خوردم هر روز ۵ قاشق چای خوری میخورم عالی بود اینم الان بازم میخورم

دکتر به من قرص نیچرفیت داده خیلی بهتر شدم

سلام عزیزم انجیر کاهو میوه فصل بخور کیوی

انجیر بخیسون بخور

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری