عناب بخور
نخود اب پز کن بعد ابشو یکم نمک بزن بخور
منم ویروس گرفتم انقد سرفه داشتم ب خدا رسیدم
باید ببینی از چیه سرماخوردی؟اگرنه میتونه از اسید معده باشه که دکتر قرص معده میده خوب میشی
یک دونه پیاز بزرگ بزار تو قابلمه آب بریز تا جایی ک روی پیاز بگیره بعد بزار بجوشه هم میتونی خودت بخور بدی بعد هم بزار آبش به یک لیوان برسه اون آب رو بخور من الان دقیقا تو همین حالتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.