خانوما برای سرفه چی خوبه بخورم؟

۴ پاسخ

عسل ابلیمو اب گرم

پرتفال و لیمو شیرین

من عناب دم میدادم با عسل میخوردم عااالی بود .دکتر هم گفت اشکالی نداره

صبح زود شیر گرم بخور

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها♥️ مامان مامان دوقلوها♥️ ۹ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۲ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی