خانما برای سرفه نشاسته بخورم خوبه؟

۶ پاسخ

علاوه براون برای سرماخوردگی هم خوبه

اره نشاسته هم به جنین وزن میده هم جلوگیری میکنه از سقط ولکه بینی

من عناب میخورم

آره چیز خاصی نیست، فقط این که حالت مسکن برای سرفه داره. درمان نمی کنه.

اره باید با آب یا شیر رقیق بشه بذاری رو حرارت نباید غلیظ شه کمی خودشو بگیر داغ بخور، خواستی ی نبات کوچیک توش بنداز

آب ولرم توش عسل و آبلیمو بریز

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۲ ماهگی
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلوها♥️ مامان مامان دوقلوها♥️ ۹ ماهگی