خانوما برای درمان یبوست چی میتونم استفاده کنم ؟

۸ پاسخ

عزیزم کمپوت گلابی بگیر بخور درجا اوکی میشی

انجیرررررررر

منم یبوست داشتم امتحان کردم خوب شدم

هیچی انجیر نمیشه یا خشک یا مرباش

صب به صب که از خواب بیدار میشی ناشتا ی لیوان اب بخور

گووووجهههه 😂😂😂من هروقت بزا صیحونه گوجه میخورمم همون روز یبوست ندارم

منم این مشکلو دارم هرچی هم میخورم فایده نداره فقط زیتون شور برام تاثیر داشت الانم وقتی شکمم درد میگیرم ی قاشق لاکسی ژل میخورم یکم کمک کننده است

الو انجیر شیر کاهو روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری