۱۱ پاسخ

من هرروز یه مقدار انگور میخورم خیلی خوبه

برای درمان یبوست تنها بامیه درست کن بخور شکمت کارمیکنه

نمیدونم چرا من یبوست ندارم همش شلن

شربت لاکسی ژل میخورم خیلی خوبه

ممکنه از قرص آهن باشه من قرص آهن خارجی گرفتم میخورم خیلی خوبه

پودر پسیلیوم

شربت لاکسی ژل

شربت لاکسی ژل و شیاف لاکساتور

الو و انجیر بخیسانید از شب قبل بیدارشدی ناشتا و آب و مخلفات و بخور

شربت لاکسی ژل

روزی یدونه سیب درختی بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد