۸ پاسخ

چغاله بادام برای من عاااالی بود

من تا زیتون میخورم خوب میشم

زیر نظر دکترت ملین استفاده کن عزیزم

انجیر رو تو اب بخیسونین بخورینش عزیزم،الو بخورین.گلابی

من حتی بخاطر یبوست بستری شدم و تنها چیزی که کمکم کرد شیر بود

کیوی بخور

گلی منم همینو دیشب پرسیدم برو تو تاپیکم کامنتارو بخون کمکت میشه

انجیر بخور

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مغز گردو مامان مغز گردو هفته بیست‌وهشتم بارداری