اگر دهنت آب می افته ببخشید 🤣 آلوچه و لواشک و کیوی و آلو بخارا برای من خیلی تاثیر داشت دیگه الان اکی شدم
انجیر خشک نم میکردم میخوردم
کمپوت گلابی
کشته زردالو
شیر
ناشتا اب ولرم
شربت مگنی میلک
زیتون مصرف کن
اب زیاد توی غذا هات سعی کن نون کم بخوری .اشو سوپو اینام تو برنامه غذاییت بزار.
پره زردالو خیس کن با نبات اب شده .
که سردبت نکنه بدتر روزی یه پیاله اوکیه
آب زیاد بخور کاهو با روغن زیتون الو ازین چیزا بخور فعلا موز نخور شیر سردم من میخورم بیرون روی میگیرم حالا متفاوته تو ادما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.