خانما شما برای عفونت اداری چی میخورید؟؟

۴ پاسخ

منم همینطور خوب میشیم دیگه ایشالا

من قرص نیتروفورانتوئین 400

سفیکسیم ۴۰۰

من دکتر سفیکسیم ۴۰۰بهم داد

سوال های مرتبط

مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🤍 مامان هدیه خدا🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وششم بارداری