خانمها عفونت اداری دارم؟ شدیده؟

تصویر
۵ پاسخ

عفونت اداری دارین باید دارو بخورین حتما. منم داشتم 1 هفته دارو خوردم رفع شد

هم خون تو ادرارت دیده شده هم گلبول سفید زیاد بوده نشانه عفونت ادراری هست

حتما به پزشک مراجعه کن عزیزم عفونت داری

بله داری

فکر کنم داری
علائمت چیه؟!
منم امروز آزمایشم اومد دارم

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی