عفونت اداری دارین باید دارو بخورین حتما. منم داشتم 1 هفته دارو خوردم رفع شد
هم خون تو ادرارت دیده شده هم گلبول سفید زیاد بوده نشانه عفونت ادراری هست
حتما به پزشک مراجعه کن عزیزم عفونت داری
بله داری
فکر کنم داری
علائمت چیه؟!
منم امروز آزمایشم اومد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.