سلام چطورید
خانومای بارداری شما صبحانه چی میخورید؟؟

۱۱ پاسخ

هرچی که دلم بخواد😂😂💔
ولی جدیدا نون پنیر هندونه 🍉 خیلی بهم میچسبه

من اکثرا پنیر گردو میخورم

تخم مرغ ابپز عدسی پنیر گردو گوجه خیار با پنیر من اینارو میخورم

من نون پنیر گردو فقط میتونم بخورم

تخم مرغ یا نون پنیر با مربا آلبالو

هرچی نی نی دلش بخواد
فرنی
پنیر گوجه خیار
کره مربا
تخمرغ

نون پنیر گردو گرجه خیار کره با حلوا آرده

من فقط تخم مرغ میتونم بخورم بعضی وقتا هم نون پنیر خیار😅

من شیر و خرما یا هیچی یا نون پنیر گردو🥲

سلام
من نون و پنیر خیار گوجه

من فقط میتونم پنیر بخورم

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری