فقط نون پنیر
چیز دیگه نمیتونم
بیشتر روزا تخم مرغ
هرچی موجودباشه
شیر داغ
مربا و کره
تخم مرغ
عدسی
آب کله پاچه
خوراک لوبیا
نون پنیر و گردو
کره محلی و پنیر
ارده شیره و شیر
متنوع،نیمرو،نون و پنیر،ارده شیره و...
فقط نون پنیر به به ۵ ماهه هروز میخورم
تخم مرغ که خیلی خوبه ولی خب من یه وقتایی غذای شب قبل رو هم میخورم
هر چی که داشته باشیم تخم مرغ .نون و پنیر .گوجه و خیار .شیر .کره مربا خانه .هر چی باشه فقط بیدار باشم باید چیزی بخورم
پنیر و خیار و گوجه با تست پروتئینی
نیمرو
املت
تخم مرغ ابپز
پرو ماست ایسلندی با موز و شکلات صبحانه به مقدار کم با جو دوسر و مغزیجات اسیاب شده
حلیم
ولی بیشتر از همه نیمرو و تخم مرغ میخورم اینارم متغیر میخورم کم و بیش
من امروز عدس پلو خوردم برا صبونه🤣
تخم مرغ، املت، پنیر و ریحون، پنیر و گوجه خیار
حلیم . خرما و گردو .تخم ابپز .شیر
املت قارچ با گردو
به فکر رعایت پروتئین مصرفی روزانه که باشیم
بهترین صبحانه حساب میشه
پنیر گوجه خیار
پنیر گردو
کره عسل
اتمیل گه گاهی
پنیر و آجیل یا پنیر با سیب درختی خیلی خوشمزه س ...کره مربا ...تخم مرغ...حلوا شکری ...ولی بیشتر پنیر میخورم
من هیچی جز پنیر گردو نمیتونم بخورم
تخم مرغ اب پز، نیمرو، پنیر و گردو، سمنو، مربا و کره، ارده شیره
تخم مرغ بهم نمیسازه
خیلی سنگین میشم و معدم تا ظهر یه حالیه
بیشتر نون پنیر گردو چای شیرین میخورم
یا کره مربا
تخم مرغ و شیر زیاد میخورم
تخم مرغ
پنیروگردو
پنیر و گوجه
پنیروگردو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.