مردم ی چیزایی میخورن من خیلی ب خودم فشار بیارم حالم بهم نخوره ی چایی بخورم😂
من هرچی درلحظه میلم بکشه میخورم چون معمولا چیز شیرین دوست ندارم نیمرو و املت و پنیر گردو یا پنیر و گوجه خیار میخورم،یه وقتایی هم اگه از شام چیزایی مثل عدسی یا لوبیا و الویه و اینا باشه میچسبه😄
من که تو هفته شما نه تنها چیزی نمیخوردم بلکه کلی هم پس میدادم😑😂
من صبحونه زیاد میل ندارمبخورم چای خرما یا سوخاری یا شیرمیخورم
من تاالان ۳و نیم کیلو اضافه کردم ضعف کردنی مغزیجات میخورم ....نون پنیر گردو ....غذاهامم رژیمی و کم روغن ولی سلامت ....شبا عدسی لوبیا ظهرا ماهی مرغ وانواع خورشتم میخورم
وای خانوما من زیاد وزن اضافه کردم الان دیگه رژیم نمیتونم بگیرم که از وقتی فهمیدم وزنم چند شده غذام کم میخورم ولی گرسنه ام میشه
شما پیشنهادی دارین؟
هرچی بغیر تخم مرغ دم دستم بیاد
من آب پرتقال و غذام که هرچی بپزم یکم میخورم کنار غذامم ماست میخورم همش کلا غذاهامم کم نمک وزنم اضافه نکردم که هیچ ۶ کیلو ام کم کردم
من که این ماه خیلی کم اشتها شدم
تخم مرغ . پنیر گوجه خیار 😂
تخم مرغ ،پنیر و گردو،مربا،حلیم،بعدمغز آسیاب میکنم میریزم رو اینا
خیلی عادی برا همین اصن وزن اضافه نکردم من😅دیروز دکتر دعوام کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.