هرچی ک دم دستم باشه😂
آجیل سعی میکنم روزی ۱۰ تا دونه بخورم ،روزی یه دونه هم سیب
بقیه چیزارو مث حالت عادی
من همچی میخورم جز ماهی و تن ماهی و سوسیس کالباس و چیپس و پفک و چیزایی که مضره
من هفته های تو هنوز بالا میاوردم😐😐
من اکثراً میوه موز و.....و شیر و خرما و بستنی و شیر موز
گشنم هم بشه اوتمیل درست میکنم با جو دوسر پرک
هرچی ک باشه
روزی یه تخم مرغ، دو تا گردو، ۱۴ تا بادوم درختی و چند تا پسته، هفته ای ۷ وعده ناهار پروتئین حیوانی مثل مرغ، گوشت یا ماهی، هفته ای دو تا سه وعده شام حبوباتی، میوه، شیر، هفته ای دو الی سه تا خرما
منظورم مثلا میوه گوشت آجیل اینا هرروز میخوری🤣
دقیقا منم هرچی ببینم دلم میخواد حتی غذاهایی که یروز متنفر بودم
من یه هفته کمترم ، هرچیزی که بشه خورد ،😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.